סרטון תדמית – רעיון לדיוור אלקטרוני

כיום מערכת השיווק באינטרנט מבוססת בעיקרה על דיוור אלקטרוני. עסקים קטנים וגדולים כאחד, מפנים את מרבית משאביהם לשליחת אימיילים וניוזלטרים ללקוחות או לצרכנים פוטנציאלים, ובכך הופכים את הדיוור האלקטרוני, לערוץ התקשורת השיווקית המרכזי בעולם הווירטואלי. יחד עם זאת, אימוץ הדיוור האלקטרוני כאמצעי שיווק מרכזי ולגיטימי, הציף את ציבור הצרכנים בתכנים רדודים וחסרי ערך, אשר גרמו להתעלמות ולדחייה מצדם. על כן, דיוור אלקטרוני, אשר אינו מציג תוכן איכותי, או לחילופין, אינו מועבר בדרך מקורית וחדשנית, זוכה להתעלמות מוחלטת מצידם של מקבלי הדיוור האלקטרוני. לכן ישנה חשיבות מהותית, לאופן העברת המסר, ולאיכות התוכן השיווקי המעוברת באמצעות הדיוור האלקטרוני.

אפקטיביות הדיוור האלקטרוני

עקב האפקטיביות המוכחת הנובעת משימוש בדיוור אלקטרוני, אין זה פלא, כי עסקים רבים מפנים את מרבית כספם וזמנם לשימוש יעיל בכלי שיווקי זה, אשר טומן בחובו מספר יתרונות מהותיים לכל עסק:

  • פנייה לצרכנים באופן אישי – באמצעות הדיוור האלקטרוני ניתן לפנות ללקוחות ולצרכנים פוטנציאלים, בעולם בו הם מעבירים את מרבית זמנם, האינטרנט. כאשר הפנייה נעשית בחוכמה, וללא הטחת מסרים פרסומיים סתמיים, ניתן ליצור קשר דו כיווני, בין החברה ללקוח, ואף להפנות לקנייה לאחר שקשר זה בוסס דיו.
  • עלויות נמוכות – כאמור השימוש בדיוור האלקטרוני, הינו בעלויות אטרקטיביות, כיוון שאינו כרוך בהשקעת משאבים רבים. יחד עם זאת בכדי לבדל את המסר הנשלח, מבעד לאלפי מסרים הנשלחים ביום, יש להשקיע במקוריות וחדשנות בדרך העברת המסר.
  • מדידת תוצאות מיידית – באמצעות כלים פשוטים, ונוחים לשימוש, ניתן לקבל תוצאות מיידיות, ובכך להעריך את אפקטיביות המסר הנשלח.


 סרט לחברת כנען,  בסגנון ליפ - דאב


 סרטון תדמית - רעיון מקורי לדיוור אלקטרוני איכותי

אם כך, בכדי לשווק את החברה באופן יעיל, על הדיוור האלקטרוני, להתבלט מעל לאימיילים הסטנדרטים אשר נשלחים לצרכנים באופן יומיומי. הפתרון החדשני, אשר נועד למשוך את תשומת ליבו של הצרכן, הינו שימוש בסרטון תדמית וויזואלי, המעניק לצרכן ערך מוסף, ומבדל את הדיוור האלקטרוני הנשלח, משאר המתחרים. סרטון תדמית אשר נשלח באמצעות דיוור אלקטרוני, מושך את תשומת ליבו של הצרכן באופן מיידי, כיוון שמציג בפניו מסר וויזואלי, לעומת המלל חסר הייחוד, אשר נשלח אליו באופן קבוע. בכדי להפיק סרטון תדמית איכותי, אשר יוביל למשיכת תשומת לב, ואף יניע את הצרכן לפעולה אקטיבית, יש לשכור את שירותיהם של חברות הפקה המתמחות בתחום. חברות הפקה מקצועית יבטיחו כי סרטון התדמית, יספק מקוריות וחדשנות לצרכן, ויעניק לעסק ניצול אופטימאלי של הליך השיווק האינטרנטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה