תכונות נדרשות ממערכת דיוור מקצועית

אחד הכלים השימושיים ביותר בעבור חברות המעוניינות בשיווק ישיר – הוא מערכת דיוור. שליחת מיילים בעלי תוכן רלבנטי, כגון חדשות, מבצעים ומידע – לקהל לקוחות פוטנציאלי, הוא דרך מעולה לשיווק, ולשימור לקוחות.

על מנת להפיק את המרב מהכלי השיווקי הזה, יש צורך בבחירת מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת, שתאפשר לנצל את הפוטנציאל הרב הטמון בשיווק באמצעות ניוזלטרים. אז מה הם הפרמטרים החשובים אותם יש לבחון לפני בבחירה של מערכת שכזו – הנה כמה מהמרכזיים שבהם:

מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת


א. אמינות וביצועים – כאשר משתמשים במערכת ממוחשבת, הדבר החשוב ביותר הוא היכולת שלה לבצע את המשימה המוטלת עליה ללא תקלות – ולספק 100% ביצועים. במערכות מסוג זה, שצריכות להתמודד לעתים עם שליחת כמות גדולה מאוד של מיילים בזמן קצר, יש חשיבות רבה לעמידות, לפעולה ללא תקלות ולשרתים חזקים שמסוגלים להתמודד עם העומס. (שרת vps)

ב. ממשק ידידותי – מערכות מתקדמות לשליחת ניוזלטרים מציעות ממשק משתמש קל, ידידותי ופשוט. ממשק שכזה מאפשר לכל בעל עסק לייצר בקלות ניוזלטר משלו: להעלות ולהוריד תמונות, לשנות צבעים, להחליף עיצובים בסיסיים ולערוך את התכנים שברצונו לשלב במייל שהוא שולח ללקוחות.

ג. מערכת אנליזה - אחד היתרונות הגדולים של השימוש בקמפיינים שיווקים שמבוססים על שליחת מיילים, הוא היכולת להפיק לקחים ולשפר את הביצועים בעתיד. רבים נוהגים למשל לשלוח תחילה כמה גרסאות של הניוזלטר לקבוצות קטנות, ולפי אחוזי התגובה לבחור איזה נוסח לשלוח לכלל הקבוצה. מערכת דיוור איכותית תספק לכם מידע רב, וקל להבנה, ביחס לביצועי המיילים ששלחתם: כמה מהם נפתחו? כמה מהם הובילו לתגובה? מי פתח את המייל, באיזה שעות וכו'.

ד. ניהול הרשאות ובסיס לקוחות – החוק הישראלי למאבק בדואר זבל קובע כיום כי שליחת מיילים עם מידע שיווקי  מותרת רק למי שהסכים בפועל לקבלתם. התיקון לחוק מצריך מכל מערכת שכזו אפשרות לנהל בקלות את רשימת הנמענים, להוסיף נרשמים חדשים ולהוריד נרשמים אשר ביקשו לבטל את הרשמתם לניוזלטר בקלות – וכן לוודא שהמיילים לא נשלחים ללקוחות שאין מעוניינים בכך, מה שעלול להוביל לתשלום קנס כספי גבוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה