דרכים מהירות ויעילות לשיווק אינטרנטי? קבלו כמה טיפים

שיווק אינטרנטי הוא ביטוי מטריה, הכולל בתוכו מרכיבים רבים. מחד, שיווק אינטרנטי יכול לכלול בתוכו מודעות פרסומת או קמפיינים בפייסבוק, יוטיוב וגוגל, כל אלה נחשבות לשיטות פרסום יעילות אך לא מהירות, שכן עליך לעצב את הפרסומת מבחינה ויזואלית, לבנות ולעצב את התוכן הפרסומי ולוודא כי דפי הנחיתה מעוצבים ומתוכננים ליעילות מירבית. מאידך, ישנן שיטות שיווק הכוללות שליחת מיילים מעוצבים ללקוחות פוטנציאליים, כחלק מרשימת תפוצה – כאשר גם כאן עליך לשקיע בעיצוב הויזואלי של התוכן הנשלח ללקוח.

השיווק באמצעות העלאת מודעת פרסומת הינה אחת השיטות המוכרות ביותר. אלה הן הפרסומות המוכרות ביותר בהן נעשה שימוש במרחב הוירטואלי. כאשר פרסומות אלה מעוצבות נכון ומוצאמות דמוגרפית ללקוחות הספציפיים אותם אתה מחפש – שיעור התמורה של פרסומות אלה, הוא רב.

שיטה מהירה יחסית לאחרות, אך יעילה גם כן, היא שיטה של שליחת SMS ללקוחות פוטנציאליים, עם הודעות ופרסומים שונים. בין היתר שליחת הודעת SMS מאפשרת לך להישמר בתודעה של הלקוחות, כך שכאשר הם מחפשים מוצר מסויים, הם יזכרו את ההודעה ששלחת עם פרסום למוצר זה, ויגיעו לעסק שלך על מנת לרכוש אותו. אחד המאפיינים המרכזיים שלקמפיין פרסומי מוצלח, הוא היכולת שלך כבעל עסק להישאר בתודעה של הלקוח לאחר שנחשף לתוכן הפרסומי (בסרטוני פרסומת, לדוגמה, היא היכולת של הלקוח לזכור את שיר הפרסומת זמן רב לאחר שהפרסומת שודרה). אחת הדרכים היעילות להישאר בתודעה של הלקוח, היא כאשר אתה, כבעל עסק המפרסם מוצר, שולח הודעת SMS ללקוח, ומספר לו על מוצר / שירות חדש, מחיר מיוחד או כיוצא בזה, כל תוכן פרסומי אחר שברצונך להעביר ללקוח. באמצעות שליחת ההודעה, אתה מגיע ללקוח לא רק כשהוא נמצא מול מחשב או מול מסך טלויזיה, אלא מוצא אותו גם כשהוא בדרך ממקום למקום. אחד היתרונות של זה, הוא שכעת אתה זמין ללקוח במכשיר הסלולרי שלו – ואיתו בכל עת.

ניתן לראות, אם כן, כי קיימות שיטות רבות וחלופות שונות לשיווק באמצעות האינטרנט, החל מכלים הדורשים שהלקוח הפוטנציאלי יהיה מול מחשב וכלה בכאלה שרק דורשים ממנו להחזיק טלפון נייד. לכל שיטה, כמובן, יתרונות וחסרונות משלה, כאשר יש לציין שהשיווק באמצעות פרסומות מוביל לכך שאתה מגיע ללקוחות המעוניינים במוצר שאתה מוכר, מה שמסייע כמובן לתנועת המוצר שלך.

לסיכום, עומדים לרשות המעוניינים בשיווק אינטרנטי שיטות מגוונות באמצעותן הם יכולים ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים, ויש להתאים את השיטה לצורך עליו מבקשים לענות. בין היתר, יש להגדיר את מידת החשיפה בה אנו מעוניינים, רמת ההשקעה הכלכלית אותה אנו מוכנים להשקיע, רמת התמורה הריאלית בה אנו מעוניינים ואותה אנו צופים, סוג הלקוחות אליהם אנו פונים, ורמת השירות אותה אנו מעוניינים להציע. כל אלה הינם משתנים חשובים שיסייעו לנו לקבוע את סוג הכלי השיווקי בו נבחר להשתמש, ורמת היעילות הצפויה שלו עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה