מחקר שערכו יחד גוגל עם חברת המחקר ShiluvMillwardBrown בוחן את הרגלי צריכת המדיה של הישראלים בערוצי המדיה השונים. במחקר נבדקו ערוצי המדיה הבאים: טלוויזיה, עיתונות, רדיו, מחשב, סלולר )אינטרנט( וטאבלטים.
המחקר בדק את שלושת השאלות הבאות:
- כמה ערוצי מדיה אנו צורכים במהלך יום ממוצע?
- כמה זמן בממוצע אנו מקדישים לכל ערוץ מדיה ביום?
- כיצד אנו צורכים את ערוצי המדיה השונים במהלך היום?
במחקר התגלה כי בממוצע הצרכן הישראלי נפגש עם 5 ערוצי מדיה שונים בכל יום. עוגת צריכת המדיה בישראל השתנתה והאינטרנט מהווה כחצי ממנה, כשמדובר בטווח גילאים צעיר יותר של בני נוער, חלקו של האינטרנט אף משמעותי יותר ועומד על 94% מזמן צריכת המדיה שלהם.
מרבית המפרסמים לעומת זאת לא שינו את חלוקת התקציב שלהם בהתאם וכיום רק כ- 15% מעוגת הפרסום בישראל מושקעים באינטרנט. זוהי הזדמנות!
צריכת מדיה במהלך היום וב- Prime Time - בשונה מערוצי מדיה אחרים, מספר הדקות אשר ישראלים מבלים באינטרנט גבוה במהלך כל היום ומגיע לשיאו בזמן ה - Prime Time עם 62 דקות צריכה. בשעות ה - Prime Time אשר מוגדרות בין 23:00 - 11:00 כבר לא קיים הבדל בין זמן צריכת הטלוויזיה - 65 דקות לזמן צריכת אינטרנט- 62 דקות.
בסרטון הרצאה מהכנס מחקר בנושא צריכת המדיה בישראל - Think Consumers with Google 2012
בסרטון הבא קולם של הצרכנים - כיצד האינטרנט משפיע על הרגלי הצריכה שלהם?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה