שיווק בניוזלטר – הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות

עסקים רבים שמתחילים לשווק את עצמם באינטרנט מגלים תוך זמן לא רב כי אחת הבעיות הקשות ביותר היא השאלה כיצד להגיע ללקוחות. כמעט לכל עסק כיום יש אתר אינטרנט. באתר מציג העסק את שירותיו, פרטים ליצירת קשר, סיפורי לקוחות וכו'. עסקים שמציעים מוצרים למכירה יכולים להשתמש באתר גם כדי לסגור עסקאות של ממש. הסחר האלקטרוני צובר נפח משנה לשנה, ובעבור עסקים רבים מדובר בפלח משמעותי מההכנסות.

משיכת לקוחות לאתר היא לפיכך עניין בעל חשיבות רבה מאוד לעסקים. השאלה היא כיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. שיטה אחת היא שימוש בפרסום – דרך מנועי חיפוש כמו גוגל, או באנרים באתרים. לשיטה יש כמובן אפקטיביות, אבל העלות שלה גבוהה מאוד. שיטה אחרת היא השקעה בקידום אורגני – שנועד לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. השיטה הזו טובה ויעילה, אך גם לה יש חסרון אחד – היא פונה רק ללקוחות שכבר ביצעו חיפוש כלשהו.

דיוור אלקטרוני – אתם מגיעים ללקוחות 


הפרסום והקידום האורגני אינם מאפשרים לכם להגיע ללקוחות, ללא שאלו מבצעים פעולה אקטיבית כמו הקלקה על מודעה או כתיבת שאילתא. הדרך היחידה לעשות זאת היא שימוש בניוזלטרים. 

דיוור ישיר במייל הוא שיטה אפקטיבית ויעילה מאין כמוה – מסיבה פשוטה, הוא מאפשר לכם ללכוד את תשומת ליבם של הלקוחות, באמצעות פניה ב"דחיפה" – כלומר כאשר אתם מחליטים לעשות זאת. 

שימוש בשיטה זו מחייב אחריות רבה. ראשית – יש להקפיד לשגר את המיילים אך ורק לנמענים אשר נרשמו מרצונם לרשימות התפוצה שלכם והביעו עניין בקבלת המסרים השיווקים. בנוסף – חשוב לכלול במסרים שאתם שולחים תכנים מעניינים ומבצעים שווים, כדי להפיק מהם את המרב וכדי שהלקוחות ימשיכו לקרוא אותם.

תוכנה לשליחת מיילים – הפתרון המקצועי


לכל אחד מאיתנו יש כיום תוכנת דואר אלקטרוני שהוא משתמש בה, כמו ג'ימייל או אאוטלוק. תוכנות אלה אינן מתאימות להפצת ניוזלטרים. כדי לשלוח דיוור אלקטרוני לרשימות תפוצה גדולות מומלץ לעשות שימוש בתוכנה מקצועית שמאפשרת לכל משתמש לעצב ניוזלטרים בקלות וללא ידע בתכנות או גרפיקה, לשגר אותם ללקוחות, ולעקוב אחר נתוני הפתיחה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה