תוכנה לשליחת מיילים והודעות סמס בדיוור ישיר - תכונות מרכזיות במערכת דיוור


השימוש בבנק כתובות הדואר האלקטרוני של לקוחות בית העסק ככלי שיווקי הוא הכרחי. בעבר, הפנייה אל לקוחות בית העסק יכלה להתבצע רק באפשרות שליחה של מעטפות דואר, מה שכרוך היה בלוגיסטיקה מרובה, זמן, ובהוצאות לא קטנות. העובדה כי כיום ניתן בלחיצת עכבר ובאמצעות תוכנה לשליחת מיילים או שליחת הודעת SMS להגיע אל כל לקוח בכל שעה בתוך דקות ספורות, הופכת את מאגר כתובות הדואר האלקטרוני של לקוחות בית העסק לבנק של ממש בעל ערך כספי, ולא בכדי ישנן אינספור תוכנות להגנה על שרתים ארגוניים – ולו בכדי להגן על מידע רגיש וחשוב זה.

אז אם השכלנו לאמץ את האפשרות של שליחת דיוור ישיר אל מאגר הלקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני, עתה יהיה עלינו לבחור תוכנה לשליחת מיילים בכדי לבצע. במאמר שלפניכם, נרחיב אודות הפונקציות העיקריות בנדרשות מתוכנות מסוג זה, בכדי להקל עליכם בבחירה נכונה ונבונה של תוכנה לשליחת מיילים אל הלקוחות.

עדכון מידע אודות כל לקוח
אחד הכלים החשובים ביותר של כל תוכנה לשליחת מיילים, היא האפשרות לכוון אל קהלי יעד מסוימים. אפשרות זו מתקיימת, רק אם התוכנה בה בחרנו מאפשרת לעדכן מידע אודות כל לקוח, אודות כל רשומת דואר אלקטרוני. נתונים אלו, כוללים בין היתר מידע כגון גילו ומינו של מקבל ההודעה, ואף ירידה אל פרטים מעמיקים יותר כגון תחביבים, בילוי אהוב, חיות מחמד אהובות ומצב משפחתי. נתונים אלו יעמדו לרשותנו כאשר נתחיל בהפצה של הודעות דואר וניוזלטר, תוך התאמה למקבל ההודעה באופן מושלם. החשיבות של שליחת הודעות בעלות התאמה לתחומי העניין והעיסוק של מקבל ההודעה היא גבוהה, שכן מודעה רלוונטית לקורא, סבירותה להיקרא על ידו גבוהה יותר, ומאידך, הודעה לא רלוונטית סביר כי תימחק במהרה.

גם תוכנה לשליחת הודעות SMS
אם כבר אפשר להפיץ ניוזלטר ומיילים שיווקים, אז שתהיה אפשרות לשיווק לסלולרי- שליחת הודעת SMS לרשימת התפוצה. כיום תוכנות לשליחת מיילים מתקדמות מכילות גם אפשרות שליחת סמס.

עיצוב נוח של הודעות
נושא חשוב מאוד בבחירת תוכנה לשליחת מיילים, היא המערכת המאפשרת עיצוב של הודעות דואר אלקטרוני וניוזלטר. לא כל אחד מאתנו בקיא ברזיה של שפת HTML, על כן יהיה על תוכנה לשליחת מיילים לאפשר לנו עיצוב נוח ופשוט של ההודעה, בהיבטים של טקסט המשולב בה, וכמובן תמונות ואמצעי מדיה דיגיטלית נוספים. הסיבה לשליחת הודעה בפורמט HTML דווקא, טמונה בעובדה כי מרבית מהתוכנות לקבלת דואר אלקטרוני מבססות את הצגת ההודעה על סביבה זו, מה שמאפשר לנו להציג את ההודעה כולה לעיני הקורא עם פתיחתה, וללא צורך בפתיחת קבצים מצורפים.

ניהול מעקבים וסטטיסטיקה
אחרי שניהולנו באמצעות תוכנה לשליחת מיילים קמפיין של דיוור ישיר, ושלחנו מספר רב של הודעות אל הלקוחות, יהיה עלינו לנתח את תוצאות הקמפיין, וללמוד כיצד ניתן יהיה בקמפיינים הבאים לשפר את יחס ההמרה. יחס ההמרה במקרה זה, הוא היחס שבין כמות ההודעות הנשלחת, לבין כמות ההודעות שנקראו, וכמות ההודעות אשר הובילו בסופו של דבר, לפנייה אל בית העסק. תוכנה מקצועית לשליחת מיילים, תספק מערכת תומכת נלווית המציגה באופן ויזואלי וברור, מידע סטטיסטי אודות נתוני הקמפיין ותוצאותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה