היתרונות בהפצת ניוזלטר אל מול התחליפים האחרים

היתרונות בהפצת ניוזלטר
כאשר אתם בוחנים את מגוון דרכי השיווק העומדות בפניכם - החל מפרסומות טלוויזיה, מודעות במקומונים או תשדירי רדיו ועד לקמפיין באנרים או עמוד פייסבוק, יש מספר שיקולים שעליכם לקחת בחשבון. זאת בכדי להשקיע כמה שפחות משאבים (אנושיים וכלכליים) במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר. מלבד העובדה שלכל סוג עסק, חברה או מותג, יש את אמצעי השיווק המתאימים להם ביותר, ישנו עניין העלות שאין להמעיט בחשיבותו. ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על בחירת אמצעי השיווק שישרת אתכם באופן הטוב ביותר, אך בסופו של דבר הכל מסתכם בעלות מול תועלת.

אינטרנט משתלם יותר

העובדה כי כמעט כולנו מבלים מול המחשב לפחות מספר שעות בשבוע מעידה על כך שבכל רגע נתון מחוברים לרשת כמה מאות אם לא אלפי או עשרות אלפי לקוחות קיימים ופוטנציאליים שלכם. השאלה היא איך מגיעים אליהם... אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא ניוזלטר - עלון פרסומי אינטרנטי, שבלחיצת כפתור נשלח לכמות עצומה של גולשים. ניוזלטר זהו אחד מערוצי השיווק האינטרנטיים הנעשים יותר ויותר נפוצים בקרב חברות בשנים האחרונות. בין השאר, כיוון שבהשקעה כספית נמוכה יחסית ניתן להגיע לכמות גדולה של אנשים. חשבו למשל על באנר באתר גדול, גם אם עלותו גבוהה יחסית, עדיין זול יותר ביחס לפרסומת טלוויזיה, הן מבחינת עלות המדיה והן מבחינת ההפקה. זו הסיבה שעסקים קטנים ובינוניים ממהרים לאמץ ערוצים חדשניים יחסית דוגמת עמודי מותג בפייסבוק או דיוור אלקטרוני (ניוזלטר).

היתרונות בהפצת ניוזלטר

מלבד עניין עלות השטח הפרסום וההפקה, ניוזלטר הוא אמצעי שיווק מצוין לאלו מכם המעוניינים לפעול באופן חכם. מה הכוונה? פילוח נכון של קהל הלקוחות שלכם מאפשר פנייה ממוקדת לאלו מתוכם שמה שאתם מציעים להם, אכן רלוונטי. לצורך העניין, לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים, אלו שני קהלים שונים בתכלית. מודעה שתופנה ללקוח מוסדי לא תהיה זהה למודעה הפונה לעסקים קטנים וכן הלאה. במידה ויש בידכם מאגר נתונים רחב יחסית הכולל מידע על הלקוחות שלכם, תוכלו לעשות בו שימוש נבון. מערכת טכנולוגית להפצת ניוזלטר מאפשרת לכם להגדיר את הקהלים השונים ולפנות אך ורק אל אלו שתרצו. מעבר לזה, מערכת שכזו 'יודעת' לתת חיווי כאשר גולש קיבל את המייל, פתח אותו או לחץ על אחת ההפניות המופיעות בו.

ניוזלטר כאמצעי נוסף לשיווק חכם

שליחת ניוזלטר היא דרך נוספת לחזק את ערוצי השיווק בהם אתם פעילים כבר היום. לדוגמא, אתם מוכרים מוצרים באמצעות חנות מקוונת - הפנייה לקטגוריות השונות באתר שלכם מתוך הניוזלטר תסייע ביצירת טראפיק. אם הלקוח הגיע לאתר, כבר עשיתם חצי עבודה. אם יצאתם בקמפיין נרחב וחוצה מדיות, ניוזלטר הוא ערוץ נוסף לתקשר את המסר השיווקי. עם זאת, בכדי לגרום לניוזלטר שלכם לייצר עבורכם הכנסות, חשבו כיצד תוכלו להעניק ללקוחות שלכם ערך מוסף. למשל, להציע להם הנחה מיוחדת שתתקבל באמצעות שימוש בקוד המופיע על גבי הניוזלטר. עם קצת יצירתיות והרבה יעילות, תתפלאו כמה ניוזלטר יכול לתרום להצלחת העסק או החברה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה