למה חשוב לאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור קשר בעת גלישה ברשת?

צור קשר
טופס יצירת קשר הוא אחד הכלים העיקריים שבאמצעותם אפשר להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח חדש. הסיבה לכך היא שגלישה ברשת לא תמיד מעניקה חוויה אישית ולכן היא פוגעת בנאמנות הגולשים כלפי האתר. בנוסף, טופס יצירת קשר מעיד על כך שלעסק אין שום דבר להסתיר

גלישה ברשת האינטרנט מעניקה מענה לשורה ארוכה של צרכים. ניתן להשתמש באינטרנט כדי לאסוף מידע, ליצור קשר עם אנשים חדשים וגם לצפות בסרטים, לקרוא תכנים, לראות תמונות ולהשתתף במשחקים. יחד עם זאת, לצד היתרונות של גלישה ברשת יש גם לא מעט חסרונות.

החיסרון הבולט ביותר של גלישה ברשת הוא היעדר דינאמיקה אישית בין המוען והנמען. רשת האינטרנט היא כמובן אמצעי התקשורת השכיח ביותר של המאה ה-21, אך היא משנה את האופן בו אנו מעבירים מסרים. גלישה ברשת לא מעניקה חווית אישית והיא פוגעת בנאמנות של לקוחות פוטנציאליים.

במילים אחרות, גם גולש שכבר ביצע רכישה באתר לא הופך באופן מיידי ללקוח קובע. על מנת לבצע את המעבר הזה יש לאפשר לגולש להשאיר פרטים אישיים שלו, או לחילופין להעמיד לרשותו מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני או כל פרט אחר ליצירת קשר עם נציגי החברה. 

מהו טופס יצירת קשר?

היעדר ההיבט האישי באינטרנט משפיע גם על עסקים. כל עסק, חנות מקוונת או אתר אינטרנט נדרשים להפעיל כלים ליצירת תחושת נאמנות בקרב לקוחות פוטנציאליים. בין היתר, הם יכולים לעשות זאת באמצעות טופס יצירת קשר.

טופס יצירת קשר מאפשר לגולש להעביר מסר מיידי לבעלי האתר או לאחד הנציגים הרשמיים שלו. אפשר לקבל הפניה לטופס יצירת קשר מתוך האתר עצמו, או להשתמש בו כסוג של דף נחיתה וכחלק מקמפיין שיווקי. טופס יצירת קשר בנוי בדרך כלל על בסיס תבנית זהה: יש בו מקום להשארת פרטים אישיים של הלקוח, ומקום נוסף שבו פרטים של החברה.

שיפור הקשר עם לקוחות פוטנציאליים

חשוב לאפשר ללקוחות פוטנציאליים ליצור קשר בעת גלישה ברשת כדי לספק להם מענה בזמן אמת. אם יצירת הקשר מתבצעת באמצעות מספר טלפון, הלקוח הפוטנציאלי הופך באותו רגע ללקוח קבוע. פרטיו נרשמים במערכת ונציגי מחלקת שירות הלקוחות או המכירות יכולים לחזור אליו עם הצעות חדשות. מעבר לכך, חברה שמפרסמת בצורה בולטת טופס יצירת קשר מעידה על כך שאין לה מה להסתיר. הטופס משפר את המוניטין של החברה והוא מסייע לגולש לזכור למי הוא פנה ועם מי הוא דיבר.

הדרך הנכונה להשתמש בטופס יצירת קשר היא יחד עם עמוד אודות. כל חברה שיש לה אתר אינטרנט צריכה לאפשר לגולש ליצור איתה קשר בדרכים שנוחות לו. ככל שלחברה יהיו יותר אמצעים ליצירת קשר, כך רמת הנאמנות תעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה