3 אתרי הקניות המומלצים בישראל

מהפיכת הקניות און ליין דרך אתרי אינטרנט, תפסו תאוצה רבה בשנים האחרונות וזאת הודות לטכנולוגיה המתפתחת והמערכות המתוחכמות המספקות ללקוח הגנה מלאה על כרטיס האשראי בעת קניתיו. אם נבחין לרגע בעבר הלא ממש רחוק, ניתן לראות כי אנשים רבים חששו לרכוש מוצרים און ליין, אך כיום הדבר הוא שונה.

הסיבות לפופולריות של רכישות בגדים און ליין, נעוצות בממשקים הידידותיים, בחיסכון עצום בזמן, זמינות בכל שעות היום ובמחירים האטרקטיביים והמבצעים אותם ניתן למצוא באתרים אלו.

אז מיהם אתרי האון ליין המובילים?

אתר עדיקה סטייל
Adika – בית אופנה צעיר
אתר האון ליין "עדיקה" בניהולו של "עדי ורונן" כבר מזמן שם ודבר בתחום באופנה. האתר פונה לקהל יעד צעיר וססגוני כמו – תיכוניסטיות, צעירות, חובבות טרנדים מושבעות ואלה שאוהבות להוסיף צבעים מרעננים למלתחה הפרטית.
אתר המכירות האון ליין עדיקה, החל את דרכו במכירות ביתיות ודי מהר הפך לאחד מאתר השופינג הגדולים והפופולריים בישראל וניתן לראות בו את מיטב הטרנדים המובילים לצד בגדים בסגנון צעיר ועכשווי. את מיטב הבגדים המובילים המוצגים באתר, החברה מייבאת מהמזרח הרחוק ומקפידה על איכות הבגדים – ללא פשרות!

האתר משלב אופנה לאלה "שמבינות" בעיצובים ומעודכנות תמיד בטרנדים המובלים, אותם מכתיבים גדולי המעצבים בארץ ובעולם. בתקופה האחרונה, החלו באתר לשלב גם בגדי מעצבים של מעצבות ישראליות בקו אקסלוסיב מצומצם עם איכות תפירה גבוהה ביותר, אך בעלות כספית תואמת.

נוחות גלישה וחווית קניה

האתר מחולק לקטגוריות בצורה ברורה ביותר, כך ששוטטות באתר, היא נעימה למשתמש וניתן להגיע בקלות לכל פריט. מעבר לכך, הבגדים מוצגים בצורה ברורה עם אפשרות הגדלה ונוחות בלתי מתפשרת!


גולף קידס
אתר – Golfkids
רשת גולף, הינה רשת וותיקה ומוכרת ואת פניה ניתן לראות בקניונים רבים ומרכזים ברחבי הארץ. אימהות רבות מתקשות מעט למצוא זמן לשופינג עבור הקטנטנים, כך שאתר זה יכול להיות פרקטי במיוחד עבורן.
באתר תוכלו למצוא מגוון רב של בגדי ילדים ותינוקות מסודרים על פי קטגוריות שונות ועל פי גילאים, כך שבקלות ניתן לבחור את מין הילד ולהתאים עבורו בגדים. באתר ישנה קטגוריה מיוחדת של "סיילים", שגם הם מחולקים על פי גילאים. האתר מציע מדריך מידות פרקטי, כך שחווית הקניה בטוחה יותר.


אתר הקניות inoutlet.co.il
אתר קניות - אין אנד אאוטלט
אתר אין אנד אאוטלט, הוא אתר הגדול ביותר למכירת עודפים ומותגים בזיל הזול! האתר מחולק לפי קטגוריות בצורה ידידותית ומציעה חווית גלישה ממש כמו בחנות אמיתית. החנות פונה לטווח רב של גילאים, החל מבגדי נשים, גברים, ילדים ותינוקות ואף ניתן למצוא בו מוצרי טיפוח, הנעלה, ציוד לבית לגינה ולמשרד, ציוד ספורט למחנאות ועוד.
המגוון הרב של המוצרים, יכול לקחת אתכם למסע קניות מהנה, לצד מחירים אטרקטיביים ומבצעים מעודכנים  כל הזמן! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה