דרכים להגדיל את התנועה לאתר בתחום הרכב

כל אתר אינטרנט, מעצם היותו כזה, מנסה למשוך אליו כמה שיותר גולשים. אלא שיש תחומים בהם התחרות על כל גולש גדולה הרבה יותר. תחום הרכב הוא אחד המרכזיים שבהם, שעה שלא מעט אתרים מוקדשים לו, בצורה זו או אחרת. כתוצאה, בעלי אתרים בתחום הרכב מעוניינים לדעת כיצד ניתן להגדיל את כמות הכניסה והתנועה באתר שלהם. הנה חמש דרכים יעילות שיכולות לעשות את ההבדל.

כלים מעשיים

כשתחזקים אתר אינטרנט בתחום הרכב, חשוב לתת את הדעת על כלים שיוכלו לסייע לכל גולש הנכנס אליו, ויבדילו את האתר מאלה המתחרים מולו. אתר המציע מחירון רכב, למשל, יכול לספק מענה לאחד הרצונות הבסיסיים של כל נהג ישראלי, והוא תג המחיר המדויק של רכב, חדש או ישן, בהתאם לדגם ולשנת הייצור שלו. כלי חשוב אחר שעשוי להופיע באתר הוא מנגנון להשוואה בין דגמים שונים של כלי רכב, וזאת על פי הנתונים החשובים המרכיבים כל אחד מהם.

תוכן איכותי

אחד המאפיינים הברורים של תחום הרכב, הוא שקשה להעביר אותו למילים: כי איך אפשר לתאר, למשל, את חווית הנהיגה בדגם מסוים? ובכל זאת, תוכן מילולי מוקפד חייב להוות חלק מאתר בתחום הרכב, ולו מכיוון שזה מה שגולשים רבים מחפשים כאשר הם נכנסים אליו מלכתחילה. גם כאשר לא מדובר בתוכן שיווקי במלוא מובן המילה, חשוב שהוא יהיה בהיר, קריא וידבר לגולשים בגובה העיניים.

תוכן גולשים

מאפיין מרכזי נוסף של העידן הטכנולוגי הנוכחי הוא טשטוש הגבולות בין יצרני התוכן לבין הצרכנים שלו: ניתן לראות זאת באתרים דוגמת Youtube, בבלוגים וברשתות החברתיות המקיפות את עולמנו. כשמנהלים אתר בתחום הרכב, כמו בכל תחום אחר, מומלץ לתת לגולשים את ההזדמנות להיות מעורבים, להגיב וליצור תכנים: מערכת תגובות לכתבות השונות, הפניית שאלות או פורום מקוון הן דרכים מצוינות לעשות כן. הדבר לא רק יגדיל את כמות הכניסות לאתר, אלא גם את משך השהייה הממוצע של הגולש בו – היבט חשוב נוסף שחייבים להתייחס אליו.

קידום אתרים

כל מי שפועל בתחום של קידום אתרים, יסכים עם אמרה מרכזית אחת: אתר שלא מופיע במקומות הראשונים בגוגל, כאילו לא קיים. כיום, מרבית הכניסות לאתרי אינטרנט נעשית באמצעות מנוע החיפוש (בעיקר Google), ובהתבסס על מילות מפתח שמקליד הגולש. ככל שהאתר מופיע בתוצאות הראשונות של מילות מפתח מסוימות, כך גדלים בעשרות מונים הסיכויים שייכנסו אליו. כל אותן פרקטיקות של קידום ממומן או אורגני (SEO) נכנסות כאן לתמונה.

שיווק ברשתות חברתיות

בשנים האחרונות, יחד עם עליית קרנן של הרשתות החברתיות השונות, החלו אינספור בעלי עסקים, ובצדק גמור, לנכס את יתרונותיהן עבור האתר שלהם. בין אם המדובר הוא בקישורים לאתר המובאים בפורום מתאים לתחום הרכב, או אפילו בקבוצות בפייסבוק המוקדשות לנושא זה, הקישור יכול להביא אלפי גולשים, מה שיגדיל, כמובן, את הטראפיק באתר באופן משמעותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה