הדרך הנכונה להגדלת סל המוצרים לשיווק

שיווק הוא חלק ארי בעולם העסקים, אולי החשוב ביותר. זה הציר המחבר בין היצרנים והסוחרים שיש להם טובין בשפע לבין הקהל הרחב שזקוק לפתרונות ולמוצרים השונים. שיווק הוא למעשה האמצעי היחיד לחיבור בין השניים כשתפקידו לייעל את מערכת היחסים בין הצדדים.

הגדלת סל המוצרים לשיווק גם היא אסטרטגיה שפועלת למען שני הצדדים. מצידם של המשווקים, היא משרתת את הצרכים העסקיים של הגדלת המכירות, בעוד שהצרכנים מנגד נהנים מהרחבה של פתרונות ממוקדים, יעילים ומותאמים להם יותר. ממבחר עשיר יותר וחוויית קניה מהנה יותר.

סל המוצרים לשיווק מורכב תמיד מפרטי יסודי, כך למשל אם ניקח לדוגמא את שוק המוצרים לתינוק ולאם הטריה, ברכה ליולדת היא פריט חובה בכל סל. בין אם מדובר על מתנה לתינוק או מתנה ליולדת, בין אם אנחנו מקפיצים חבילה של טיטולים לחבר שבדיוק נגמר לו וגם כשמעניקים אותה בפני עצמה. במקביל, יש פריטים משתנים בסל המוצרים לשיווק, כך במקרים שבהם זו רכישה יעודית, אם אם יש מוטיב מרכזי לסל. שי מתנה לאם הטרייה, שם במתנה לתינוק, שי למשפחה, מוצרים פרקטיים, מוצרים לנוי ולפינוק וכיוצא בזה. בכל מקרה, ברכה ליולדת הוא פריט חובה בכל רכישה.

קניה קלה יותר

הנגשת תהליך הרכישה היא הדרך היעילה ביותר להגדיל את סל המוצרים לשיווק, אחרי הכל, אנחנו כצרכנים קונים יותר כשנח לנו, כשהדברים שאנחנו זקוקים להם מוגשים לנו בזמן  וכשאנחנו מקבלים מענה מותאם לצרכים שלנו.

כיום הדרך הטובה ביותר לביצוע רכישות, במיוחד כשהדבר מגיע אל עולם התינוקות היא באמצעות הרשת. רשת האינטרנט מציגה פלטפורמת מסחר מאד ידידותית שמתאפיינת ביתרונות רבים על פני הרכישה המסורתית וככזו הופכת את הקניה למהנה יותר. ככזו, מטבע הדברים, מתבצעות יותר רכישות.

היתרונות שברכישת מוצרים לתינוק ברשת

רשת האינטרנט מאפשרת לבצע רכישה און ליין, מכל מכשיר חכם בכל רגע נתון. מעבר לקטלוג מוצרים מפורט, הפלטפורמה מעניקה את כל התמיכה הטובה ביותר לביצוע רכישה אפקטיבית שמייעלת את התהליך גם מבחינתו של הגולש וגם מבחינתו של המשווק.

בפלטפורמה מסחרית און ליין יש אפשרות להציג קטלוג מפורט שמספק מפרט מלא של המוצרים, תיאור שלהם ואת כל המידע הנדרש לטובת בחירת מוצרים. במקביל אפשר למצוא מדריכי קניה, המלצות והמון טיפים חשובים שהופכים את הקניה לקלה עוד יותר על ידי פישוט תהליך קבלת ההחלטות.

הרכישה באמצעות האינטרנט היא בהכרח זולה יותר, ולו רק בזמן הנסיעה והחיפוש שנחסכים כשלא צריך להגיע פיזית אל החנות. בנוסף ברשת יש בדרך כלל הרבה יותר מבצעים, הנחות וגם המחירים הרגילים נמוכים הרבה פעמים מהמקבילות בחנות. תהליך הרכישה הוא נח, פשוט, ידידותי למשתמש ומאובטח לחלוטין, כך שחווית רכישה נעימה מובטחת והצרכן מתרצה מאד בתהליך, תוך שכמות הדיסוננסים בתהליך זה קטנים משמעותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה