סרטי תדמית כדרך שיווקית


בתקופה בה אנחנו חיים, כאשר פעמים רבות הרושם הראשוני נוצר על בסיס מראה חיצוני, כל אחד ואחד מאיתנו צריך להיות מודע לכוחו של הדימוי בחיים שלנו. זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עסקים, בין אם קטנים ובין אם גדולים, אשר מעוניינים לשווק את עצמם בהצלחה על מנת להגיע לקהלי לקוחות גדולים יותר. אחת משיטות השיווק העדכניות והחדישות ביותר כיום, אשר הינה גם זמינה ולא יקרה יחסית, היא שימוש בסרטוני תדמית.

למה חשוב לבחור סרטון תדמית כדרך שיווקית?

  • כלי חדש ויעיל – בין אם אתם מעוניינים להישאר במרכז העניינים ובין אם אתם מנסים להגיע לשם, מומלץ בחום שתהיו מודעים לכלי היחסית חדש הזה, מפני שהוא כאן כדי להישאר. הקדישו לכך מספר רגעים ותבדקו את שיטות השיווק של המתחרים שלכם, או של עסקים מצליחים בתחומים אחרים, ואנו יכולים להבטיח לכם שתגלו שרבים מהם משתמשים בכלי החדש הזה לטובתם. אל תישארו מאחור.
  • מיתוג – באמצעות סרטון תדמית אתם יכולים להגביר במידה ניכרת את מיתוג העסק שלכם. פירוש הדבר הוא שאם תצליחו לייצר סרטוני תדמית איכותיים, אשר בעת ובעונה אחת מספקים מידע ובידור לגולשים שלכם, המיתוג שלכם יהיה כל כך מוצלח, עד שלא תצטרכו להשקיע כסף נוסף על פרסום באמצעים נוספים.
  • הערך החזותי – סרטוני תדמית מעניקים לכם הזדמנות פז להעביר את המידע אודות העסק שלכם בצורה חזותית, משהו שלעתים רחוקות ניתן לעשותו ביעילות באמצעות רשת האינטרנט. סרטוני תדמית אשר מופקים במלאכת מחשבת מאפשרים לכם לספק לגולשים שלכם מידע חזותי, בנוסף על כל סוגי המידע האחרים שאתם מספקים להם בצורה שוטפת. בדרך זו אתם מציגים בפניהם מידע בצורה יעילה, תוך כדי שאתם מספקים אלטרנטיבה מבורכת לטקסט. יש גולשים רבים שפשוט אינם אוהבים לקרוא, ולכן הם יהיו אסירי תודה לכם.

מהם היתרונות של סרטוני תדמית?

  • הנתונים מדברים בעד עצמם – על פי מחקרים שנערכו על ידי מומחים לשיווק ברשת האינטרנט, כשבעים אחוז מן הגולשים נוהגים לצפות בסרטונים באינטרנט. מתוך שבעים אחוז של צופים, ארבעים אחוז ביקרו באתר של יוצר הסרט וחמישה עשר אחוזים ביקשו מידע נוסף על המוצר. מכך עולה שאם אתם מעוניינים לשדרג את שיווק העסק שלכם, אתם לא יכולים להתעלם מן האפשרות של סרטוני תדמית ככלי שיווקי יעיל.
  • משיכת תשומת לב – שימוש בסרטוני תדמית ככלי שיווקי מאפשר לכם למשוך את תשומת הלב של הלקוחות שלכם, בין אם מדובר על לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים. על ידי משיכת תשומת לבם בצורה חזותית, אתם מגבירים את הסיכויים שהם יפנו דווקא אל העסק שלכם.


סרטון תדמית לדוגמה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה