כיצד לבלוט בקידום תחומים תחרותיים במיוחד

קידום אתרים הוא אחד מכלי השיווק החשובים ביותר של השנים האחרונות ועסקים בכל סדרי הגודל עושים בו שימוש יום יומי.

רשת האינטרנט שינתה את העולם והיא שינתה את האופן שבו אנחנו צורכים ומתקשרים. כולם נמצאים באינטרנט, ועם המכשירים החכמים אנחנו מחוברים לרשת בכל רגע נתון, מכל מקום שאנחנו נמצאים בו. המשווקים מבינים את זה והרשת הפכה לפלטפורמה נהדרת שהיא לא רק אטרקטיבית למשווקים השונים, אלא היא שינתה את פני השיווק כולו.

אין עוד צורך לבזבז משאבים ואת זמנם של הצרכנים בפרסום המוני כשאפשר היום למקד את הפרסום והשיווק בצורה יעילה מאי פעם באמצעות הרשת. בעולם של היום אין לצרכן שום סיבה להחשף למסרים שאינם רלוונטיים אליו, ובזכות הפילוח שהרשת מאפשרת לבצע, כל גולש יכול להנות מערך מוסף אמיתי בפרסומות שהוא כן נחשף אליהם.

בקידום אתרים הקריטריונים לשיווק ופרסום השתנו, ובעוד שבפרסום המסורתי גודל התקציב הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר להצלחה, בשיווק און ליין אלה הם דווקא הסבלנות וההתמדה שיבטיחו את ההצלחה הנכספת. כאשר מדובר על ביטויים תחרותיים כמו ביטוח סיעודי, ביטוח רכב או ביטוח באופן כללי אלה חשובים עוד יותר.

אילו תחומים הם התחרותיים ביותר?

בהחלט יש תחומים תחרותיים יותר וכאלה שהם תחרותיים פחות. כמובן שתקציב הוא משמעותי בכל תחום ובכל אפיק שיווקי, ברור שככל שיהיו לנו יותר משאבים להשקיע, כך נוכל להתקדם יותר, אבל בקידום אתרים הדברים עובדים קצת אחרת. הרבה יותר חשוב מתקציב הוא מידת האיכות של העבודה, העיקביות בה זו נעשית והסבלנות שיש לנו לחכות עד שנקצור פירות. קידום אתרים הוא אינו תחום שפועל מהרגע להרגע. ממש כמו בבנייה של בניין מתבצעת בניה של מוניטין, הרי באופן פורמלי, תוצאות החיפוש האורגני של מנועי החיפוש הן פונקציה של עמידה בקריטריונים ולא פונקציה של תשלום.

למנוע החיפוש יש קריטריונים שונים שעל בסיסם הוא מדרג את האתר, ועל בסיס הדירוג הוא ממקם את האתר בתוצאות החיפוש. ככל שהאתר יהיה רלוונטי יותר, כך הדירוג שלו יהיה גבוה יותר, והם לא מוכנים לקבל תשלום ישיר בעד התאמתו של האתר. למעשה, העניין הוא שאף אחד לא באמת יודע מה הם הקריטריונים הללו. כל זה היה מאז ומעולם ומקדמי האתרים עובדים על בסיס ידע שהם מצליחים לדלות בדרכים עקיפות.

מה שברור, באופן חד משמעי שיש קריטריון אחד מובהק שחשיבותו רק הולכת וגדלה לאורך השנים. התוכן. אם אתם רוצים לבלוט בביטויים תחרותיים כמו ביטוח סיעודי או קרנות פנסיה למשל, השקיעו את רוב האנרגיה שלכם בפיתוח תוכן איכותי, רלוונטי בעל ערך מוסף לגולש. זאת הדרך הטובה ביותר להבטיח את מעמדו של האתר לא רק מבחינת מנוע החיפוש, אלא בקרב מי שחשוב באמת- הגולשים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה