שרת פקסים מול שירות פקסים

ניתן לומר שמים רבים עברו בירדן מאז הימים בהם טכנולוגיית הפקסמיליה היתה הטכנולוגיה החדישה ביותר והמרשימה ביותר בשוק התקשורת האלקטרוני. בעולם הטכנולוגי והדיגטלי בו אנו חיים ישנם אין ספור אפשרויות שונות להעברת מידע – דואר אלקטרוני, מסרונים סלולריים אישיים וקבוצתיים, הודעה בפייסבוק, ועוד ועוד. אך הטכנולוגיה של היום מביאה לנו חידושים גם בתחום הפקסימליה – כעת גם הפקס עובר לעולם הדיגיטלי, ממש אל תוך המחשב שלך, וישנן אופציות רבות לממש זאת.
 

כששתי טכנולוגיות נפגשות

במאמר זה נתאר לכם את החידוש הגדול שבשילוב יתרונות הפקס ויתרונות העולם הדיגיטלי, נסביר כיצד שילוב זה יכול לחסוך לעסק שלך זמן וכסף (הרי זמן שווה כסף), נכיר לכם את שתי האפשרויות להנות מהחוויה הזו: שרת פקסים מול שירות פקסים (SAAS – Software As A Service) ובקיצור, ננסה לעשות קצת סדר ולהסביר הכל במילים פשוטות ללא מונחים שהם נחלתם של אנשי המחשבים בלבד.
 

לקבל פקס ישירות לדואר האלקטרוני, לשלוח פקס מהדואר האלקטרוני שלכם

הרי לכם שילוב בין טכנולוגיות שונות – שילוב שמאפשר לכם להנות משתי העולמות, מהיתרונות של זה ושל זה. בעזרת הטכנולוגיה החדשה, שהפכה את הפקס למכשיר וירטואלי, כלומר להיותו תוכנה בתוך המחשב האישי שלכם, או המחשב שלכם בעבודה. התוכנה הזו למעשה מתפקדת כמכשיר פקס לכל דבר ועניין, ממש כמו המכשיר הישן שהיה ברשותכם לפני כ-20 שנה. התוכנה הזו יכולה לקבל פקסים ולשלוח פקסים, כמובן, אך היא יכולה לעשות גם הרבה יותר מכך.

אין ספור אפשרויות הגלומות בתוך טכנולוגיה אחת

למעשה, מכשיר הפקס הישן הופך להיות חלק בלתי נפרד מהמחשב שלכם. קיבלתם פקס? הוא מגיע ישר למחשב – ואפשר לעבוד עליו במעבד תמלילים, אפשר לשלוח אותו בדואר אלקטרוני, אפשר לצרף אותו למצגת, לשמור אותו לגיבוי – למעשה לעשות איתו כל מה שתחפצו, דרך המחשב.

חשבו כמה זמן ואנרגיה ייחסכו לכם

במכשיר הפקס הישן התהליך היה כזה: הפקס היה מצלצל, אתם קמים מהכסא והולכים לכיוונו, בהנחה שהספקתם לענות, הדפים היו מתחילים לצאת לאט. ברוב המקרים הדפים היו יוצאים לא ברורים במיוחד, ובשביל לשלוח אותם למישהו אחר, היה צורך בלבצע את כל התהליך שוב, או לבצע סריקה למחשב, ורק אז להתחיל לעבוד. היום, בעזרת השילוב המיוחד בין הטכנולוגיות המתקדמות הללו, אתם יכולים לעשות את כל זה במהירות הבזק, בתוך המחשב, ללא צורך לקום מהכסא, לשלם כסף יקר לדפים ולדיו, ואפילו לשמור על הסביבה תוך כדי.

 אפשרויות שונות לחוויה

שתי האופציות העיקריות בשבילכם לשימוש בטכנולוגיה הזו הן שרת פקסים ושירות פקסים (SAAS). בשרת פקסים אתם רוכשים שרת עם תשתית קווית לשליחת פקסים, בשירות פקסים אתם רוכשים שירות מספק שירות אשר מחזיק אצלו את שרתי הפקס.

רק במספר מילים פשוטות: המפתח העיקרי לבחירת הפתרון הוא עלויות, עם שרת פקסים העלויות הם עליכם, רכישה, תחזוקה שוטפת, שידרוג הפתרון הוא ללא ספק יקר, היתרון הוא שליטה מלאה שלכם.
בעוד בשירות פקסים העלויות הן נמוכות מאוד, אין צורך ברכישה של ציוד וקווי טלפון, אין צורך בתחזוקה, אין מחויבות, אתם מקבלים ממשק לשליטה וניהול, בדרך כלל מי שממתחיל לעבוד עם פתרון של שירות מסוג זה לא יעבור לשיטה אחרת.

מומלץ להיוועץ באנשי מחשבים מקצועיים ומנוסים על מנת שיסבירו לכם את היתרונות והחסרונות של שרת פקסים מול שירות פקסים (SAAS). היוועצו עוד היום עם איש מקצוע ולא תתחרטו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה