הדיוור האלקטרוני הפך בעשורים האחרונים לכלי שימושי, יעיל וחסכוני להעברת מסרים שונים ולחיזוק הקשר עם הלקוחות. באמצעות הדיוור האלקטרוני ניתן לספק ללקוחות מידע רב אודות מוצרים ושירותים חדשים, אם במטרה להשיג לקוחות חדשים, או אם במטרה לשמר לקוחות קיימים. הדיוור האלקטרוני יעיל במיוחד לקיום תקשורת רציפה ושוטפת עם הלקוחות. כך למשל מיילים אוטומטיים שנשלחים על ידי עסק כלשהו מצליחים ליצור מערכת יחסים טובה עם הלקוח ולטפח אותה. הם תורמים במידה רבה לחיזוק הקשר עם הלקוחות ולהגברת נאמנותם וכך החברה מצליחה לייצר מעגל לקוחות חוזרים וממליצים.
עסקים ובעלי אתרים רבים כיום בוחרים להשתמש במיילים אוטומטיים כדי לקדם את העסק שלהם וכדי לבסס יחסים ארוכי טווח עם לקוחות קיימים. נמצא כי השיווק באמצעות מיילים אוטומטיים יעיל במיוחד ומצליח ברוב המקרים להשיג תוצאות שיווקיות רצויות לאתר האינטרנט או לעסק. מיילים אוטומטיים מאפשרים לשלוח סדרה של מסרים מתוזמנים היטב והם תורמים לחשיפה גבוהה למוצרים ולהגברת המודעות למותג. מיליים אוטומטיים מאפשרים לפנות באופן אישי לכל נמען בשמו הפרטי ולבצע קמפיין דיוור מתוזמן ואפקטיבי.
מיילים לא שולחים בתיבת דואר
יותר ויותר עסקים כיום מעדיפים להשתמש במערכות לצרכי דיוור אלקטרוני. כמובן שהדבר כרוך בעלויות אולם התועלות שלה גדולות יותר. מערכת הדיוור האלקטרוני היא אינה פלטפורמה פשוטה למשלוח מספר מיילים בודדים, כי אם היא מערכת מורכבת המיושמת על גבי טכנולוגיה משוכללת המאפשרת הפצה לכתובות מייל רבות. בנוסף לזאת, מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת עבירות גבוהה, כלומר, היא מונעת מצב בו המייל יגיע לספאם או לדואר זבל. יתרון נוסף שניתן לייחס למערכת הדיוור האלקטרוני הוא העיצוב האטרקטיבי. מיילים מעוצבים ואסתטיים משדרים מקצועיות ורצינות רבה יותר ולכן הם משרתים טוב יותר את העסק מבחינה תדמיתית ומכירתית.התכונות המתקדמות של מערכת הדיוור האלקטרוני מאפשרות למשתמשים בה להעביר מסרים אישיים, עדכניים ורלוונטיים. הם יכולים למשל להשתמש במערכת לצורך שליחת מיילים אוטומטיים ללקוחות, בימי הולדת למשל, ימי נישואין, חגים וכדו', בנוסף ניתן באמצעותן ליצור מיילים מפולחים, המותאמים לקבוצות השתייכות ולבנות מיילים אישיים הכוללים שימוש בשמו ובפרטיו של הנמען. מערכות דואר אלקטרוני מאפשרות למשתמש לשלוח כמויות גדולות של מיילים לעשרות ואף למאות אלפי לקוחות. באמצעותן ניתן לנהל מספר קמפיינים במקביל וגם ליצור ולשלוח הודעות מתוזמנות מראש ללא הגבלה. במערכות מסוג זה מבוצע ניטור אוטומטי של מיילים קופצים והשיווק בדואר האלקטרוני נעשה בהתאם לחוק דואר זבל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה