ניהול מועדון לקוחות ע"י מערכת דיוור מוכיח את עצמו שוב ושוב ככלי שיווקי מן המעלה הראשונה’ היכול לעזור גם בשימור לקוחות קיימים על ידי שמירת קשר רציף עימם, וגם הרחבת מעגל הלקוחות בשיטה של חבר מביא חבר. ניהול מועדון לקוחות כמו כל כלי שרות לקוחות אחר, צריך לקחת בחשבון את הקשר האישי עם כלל הלקוחות ובאותו הזמן את היעילות של הצוות האחראי לעזרה ולשימור הלקוחות.
לקוחות המצטרפים למועדון של כל עסק נותנים את הפרטים האישים שלהם בתמורה להבטחה לקבלת הנחות מיוחדות, מתן זכאות להשתתפות במבצעים מיוחדים ובהרבה מקרים גם קבלה של מתנות אישיות כמו הנחות לימי הולדת. לכל עסק כדאי לבדוק את האפשרות של שימוש בהודעות SMS ככלי עזר לניהול מועדון הלקוחות.
ניהול מועדון לקוחות
כיום חשוב מאוד לנהל את מועדון הלקוחות על ידי מערכת דיוור ובצורה נבונה כך שניתן לשמור על קשר עם הלקוחות ובאותו הזמן לשלוח להם רק מבצעים רלוונטיים, ולא לחצות את הקו הדק שבין קידום ושיווק לבין שליחה של הודעות מיותרות ומציקות. כיום ישנם כלים רבים העומדים לרשות כל עסק בכל גודל על מנת לשמור על קשר עם כלל הלקוחות שלהם שהסכימו לקבל הודעות על מבצעים מיוחדים.
חשוב להשתמש בפרטים האישיים של הלקוחות כדי לתת להם ערך מוסף והרגשה שהם אכן זוכים למבצעים או להנחות בלעדיות. כדאי ליצור קשר עם לקוחות רק כאשר ישנו מבצע אמיתי היכול לעניין אותם, או יצירה של קשר אישי עם הנחות המתאימות ללקוחות המעניינים רק במוצרים מסוימים.
מערכת לשליחת SMS
מערכת לשליחת SMS יכולה לעזור בכל מבצע שיווקי שהוא על ידי משלוח של הודעה אחת לכלל הלקוחות או על פי פרמטרים שהוגדרו מראש במערכת. מערכת לשליחת SMS גם יודעת לשלוח הודעת SMS על פי תאריכי יום הולדת ללא צורך בבדיקות יום יומיות או בהגדרות מיוחדות מעבר לניסוח ההודעה הראשונית שתישלח.
מערכת לשליחת SMS מוכיחה את עצמה כיעילה לא רק לעסקים הגדולים, אלא להפך, היא יעילה ביותר לכל בית עסק שיש לו מעגל לקוחות קבוע עימו הוא מעוניין לשמור על קשר רציף. השימוש במערכת הSMS לניהול מועדון לקוחות הינה פשוטה ואינה מחייבת ידע טכני.
כיום, כל בית עסק יכול לשמור על קשר בצורה קלה ויעילה עם כלל הלקוחות על ידי משלוח של הודעות SMS המבשרות על הנחות מיוחדות או מבצעי סוף עונה. שימוש במערכת לשליחת SMS יכול להעלות את סך המכירות בצורה קלה ויעילה ביותר.
קראו עוד:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה