רשימת תפוצה גדולה ואפקטיבית - טיפים


רשימת תפוצה היא לא רשימה עם אנשים וכתובות הדואר שלהם, אלא רשימת מיילים של כל מי שמעוניין לשמוע על המוצר או השירות שלכם. מאוד חשוב כי רשימה זאת תכלול רק את כתובות המייל של האנשים אשר אישרו והסכימו לקבל את העדכונים שלכם (וזאת על פי חוק דואר זבל שמגן על הצרכן מפני הצפת דואר ספאם). רשימת תפוצה יעילה ואיכותית אשר נבנתה באמצעות חשיבה שיווקית נכונה, תאפשר לכם לנהל מערכת יחסים קרובה יותר עם לקוחותיך ולפנות אליהם בזמן הנוח לך. לקוח בצדו השני של הדיוור, בעודו רשום ברשימת התפוצה שלך, יוכל לקבל עדכונים חשובים שמעניינים אותו ישירות לדואר האלקטרוני או לטלפון הנייד שלו ובכך לזכות לחשיפה ראשונית או בלעדית לפני כולם לגבי מבצע או מוצר חדש אותו אתם משווקים.

קיימות שיטות שונות לבנות רשימת תפוצה גדולה ואפקטיבית וכולן מתחילות מפניה לקהל לקוחות פוטנציאלי אשר ימצא עניין במוצרים או בשירותים אותם אתם מספקים. אחת השיטות היא לבקש "לייק" לדף הפייסבוק של העסק שלכם בתמורה למתנה או השתתפות בהגרלה של מוצר מעניין, כמובן תוך השארת פרטים כולל המייל. לאחר מכן תוכלו לעקוב אחרי האנשים אשר נידבו לכם את אהבתם הוירטואלית בזכות עניין שהם מצאו במוצר שלכם ולנתח את שוק הלקוחות שלכם.

סרטון קצר המציג את חוק דואר זבל


חלוקת דפים למילוי פרטים אישיים לכל לקוח חדש היא שיטה נוספת ליצירת רשימת תפוצה. כאשר אחד הפרטים האישיים ההכרחיים בחיי כולנו הוא כמובן כתובת הדואר האלקטרוני, כולם ישמחו למסור אותו בתנאי שליד השורה עם כתובת הדואר תופיע משבצת שמיועדת לאישור או אי אישור לקבלת דואר פרסומי.

פרסום פוסט מעניין שבסיומו הקורא יוזמן להירשם לקבלת העדכונים, מהווה שיטה יעילה לבניית רשימת התפוצה. שיטה נוספת היא לפנות ללקוחות הקיימים אשר כבר מכירים את המוצר או השירות שאתם מציעים ואשר השתמשו בו.

הצעת הנחות ומבצעים מיוחדים המועברים רק באמצעות הדואר או הצעה לשלוח דוגמית של המוצר להתנסות, יעודדו אנשים רבים להיכנס לרשימת התפוצה שלכם ועדכונים לא תקופים מדיי ישכנעו את כולם להישאר להיות חלק ממנה.

חשוב מאוד ליצור תוכן דיוור אטרקטיבי מיד לאחר גל הצטרפות, מכיוון שכך אתם מנצלים את הזיכרון הטרי של הלקוח הפוטנציאלי ואת הסקרנות שלו שבגללו הוא נרשם רשימת הדיוור שלכם.

הצבת טופס הרשמה באתר האינטרנט של החברה או חלוקת גלויות עם שובר מתנה בכנסים הן שיטות יעילות נוספות, רישום כל המתעניינים במוצר שלכם ואיסוף נתוני גלישה באתר האינטרנט יעזרו גם כן במשימה. אפשר גם להציע ללקוחות אשר מבצעים רכישה בחנות להצטרף למועדון החברים וכחלק מההצטרפות להכניסם לרשימת הדיוור (באישורם כמובן!). 

אם תשאלו את הלקוח הפוטנציאלי במעמד ההרשמה לקבלת ניוזלטרים לגבי העדפות שלו בנושא תדירות קבלת העדכונים שלכם מובטחת לכם רשימת תפוצה איכותית במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה