שליחת ניוזלטר לאלפי לקוחות בתוך 60 שניות

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים תוך פחות מדקה, הייתם מאמינים? זה אכן נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל יש כמה כלים שיכולים לספק לכם שירות כזה. אתם יכולים ודאי לומר "פרסומת של 30 שניות בפריים טיים בערוץ מרכזי תחשוף את המוצר שלי למיליוני אנשים", אבל כאן נכנס העניין הכלכלי... מה העלות של 30 שניות פרסומת בפריים טיים?! יקרה, יקרה מאוד אפילו. לעומת זאת, היום כשהרבה מאיתנו מבלים שעות ארוכות באינטרנט - מול המחשב או באמצעות המכשיר הסלולרי - קל להגיע לכמויות בלתי נתפסות של אנשים בעלויות נמוכות יחסית.

ניוזלטר - על מה ולמה

כפי שבעבר נהוג היה לשלוח לחברי מועדון לקוחות מכתב בדואר, שנועד לעדכן אותם מה המבצעים החדשים ואילו הנחות מיוחדות ממתינות להם בחנויות, היום הכל נעשה באינטרנט. גם במקרה הזה, ההתפתחות הטכנולוגית הביאה עימה אינספור יתרונות. כאשר אתם שולחים למישהו דואר, מודפס על נייר, אתם לא יכולים לוודא שהוא אכן קיבל אותו, לא כל שכן פתח את המעטפה. לעומת זאת, כאשר אתם שולחים מייל - אתם בהחלט יכולים לעשות זאת. ומה עם ההיבט האקולוגי? חסכון בנייר מסייע בשמירה על הסביבה. קרוב לודאי שאת הרשומות שלכם אודות לקוחות - מה הם קונים, באילו שירותים שלכם הם נעזרים וכו' - אתם שומרים במערכות ממוחשבות, לכן אין סיבה שגם את הקשר איתם תיצרו באותה דרך.

מה זה בכלל ניוזלטר?

ניוזלטר הוא מעין עלון פרסומי, רק אינטרנטי. בדומה למייל שנשלח לחבר או אדם עימו אתם מצויים בקשרים עסקיים, אתם יכולים לשלוח ניוזלטר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. ניוזלטר יכול להיות תמונה עם מספר שורות טקסט והזמנה להכנס לאתר שלכם או לבקר באחד הסניפים שלכם, או אפילו מגזין המציע תוכן איכותי. היקף וסוג הניוזלטר נתון לבחירתם וכאן נכנסים למשוואה גם שיקולים כלכליים - אני יכול להפיק ניוזלטר בעצמי או שעליי לשלם לאיש מקצוע או חברה שיעשו זאת עבורי? אני אמור לשבת ולשלוח את המיילים אחד אחד? התשובה לשתי השאלות הללו היא "לא". גם אם ניחנתם בכישורי כתיבה, מוטב שתתנו לכותב מקצועי בעל ניסיון בניסוח ועריכה של ניוזלטרים. את המשלוח יש לבצע באמצעות מערכת טכנולוגית ייעודית, שכן מלבד העובדה ששליחה באופן ידני עלולה לגזול זמן יקר, זה גם לא אפקטיבי.

איך שומרים על קשר עם כמות גדולה של לקוחות?

שליחת ניוזלטר לאלפי לקוחות בתוך 60 שניות מצריכה מכם אך ורק לחיצה על כפתור (או כמה), אולם למעשה ישנם מספר דברים הנדרשים לשם הפקת ניוזלטר איכותי ואפקטיבי שאכן ייצר עבורכם הכנסות. זכרו שמה שמעניין לקוחות מסוג מסוים, לא בהכרח מעניין לקוחות אחרים. נסו לשוות לניוזלטר שלכם נופך אישי, שלחו אותו בסמוך לתאריך יום הולדתו של הלקוחות והציעו לו הנחה ייחודית. כתבו ללקוחות שמזמן לא ביקרו אצלכם "התגעגענו, אולי תבואו לבקר?" ויותר מכך, זכרו כי אנשים מקבלים עשרות מיילים היום לכן הניוזלטר שלכם צריך למשוך את העין ולשדר מסר ברור. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה