ככל הנראה כבר הבנתם ששליחת ניוזלטר זו דרך מצוינת לשווק את העסק שלכם. כעת נותר רק לעסוק בהיבטים הטכניים הכרוכים בהפקת ניוזלטר. מלבד התכנים הטקסטואליים והתמונות שיופיעו בו, יש לשלוח אותו באמצעות מערכת דיוור. בפרט אם אתם מתכוונים לדוור לכמות גדולה של רשומים. מערכת ניוזלטר זו מערכת ייעודית שנותנת מענה לעסקים וחברות הרוצים לפנות לאלפי לקוחות כמו גם להפיק מכך תובנות ולהתייעל בהתאם.
תכונות של מערכת ניוזלטר
רוב המערכות המוצעות כיום הינן על בסיס עלות חודשית, המשתנה בהתאם לכמות הדיוורים שאתם מוציאים. מלבד האפשרות לשלוח כמות גדולה של מיילים תוך זמן קצר, למערכת ניוזלטר יש תכונות נוספות ששימוש נכון בהן, יכול לסייע ביצירת ניוזלטר אפקטיבי וכן הסקת מסקנות אודות כלל פעילות השיווק שלכם. רוב המערכות מציעות דו"חות וכלי אנליזה באמצעותם תוכלו לדעת כמה אפקטיבי היה הניוזלטר שלכם, מכמה צדדים: כמה מתוך הגולשים אכן מצאו בו עניין, מי היו אותם גולשים, על איזה חלק בניוזלטר נטו רוב הגולשים להקליק והאם ייתכן שחלקם אפילו לא טרחו לפתוח את המייל. קרוב לודאי שתשעים ותשעה אחוזים מתוך רשימת הדיוור לא תמהר להשליך לסל המיחזור הממוחשב את הניוזלטר שלכם, כל עוד תקפידו על יצירת תוכן איכותי. על המערכת שתבחרו להיות קלה לשימוש (כזו שלא תצריך מכם לבלות שעות ארוכות על הקו עם אנשי תמיכה טכנית). בנוסף בדקו האם קיימת במערכת פונקציות התממשקות עם מערכות ה-CRM (ניהול לקוחות) שלכם. הדבר יחסוך לכם לא מעט זמן ועבודה. בחנו את אפשרויות סוגי הניוזלטר המוצעים על ידי המערכת - האם ניתן לעצב את הניוזלטר כרצונכם או שאתם מוגבלים למספר תבניות קבועות?
ואם כבר מערכות לניהול לקוחות...
דעו לכם שכלי האנליזה שמציעות מערכות לשליחת ניוזלטר, יכולים לסייע לכם רבות בייעול פעילות השיווק שלכם. ניתוח של הדו"חות יאפשר לכם לדעת יותר על קהל הלקוחות שלכם. במידה ומערכת הניוזלטר בה תבחרו לעשות שימוש אכן מתממשקת למערכת ניהול הלקוחות שברשותכם, המידע המופק ממנה יכול להעשיר את מאגר הנתונים הקיים שלכם. כידוע, ידע זה כוח - ככל שתדעו יותר על הלקוח, כך תוכלו לפנות אליו בצורה ישירה, אפקטיבית ופרסונלית.
תכונות במערכת לדיוור אלקטרוני
כשאתם נגשים לבחור מערכת כדאי שתבדקו מה עלות השליחה ומצד שני מה אתם מקבלים בתמורה. כמובן ש"עבירות" – היכולת להעביר את הניוזלטרים לתיבות הדואר הנכנס של הנמענים שלכם חשובה ביותר, וכן כל נושא אבטחת המידע (אתם בטח לא רוצים שהמתחרים שלכם ייחשפו לרשימת הנמענים שלכם, למשל). מעבר לכך, בדקו האם הפיצ'רים הבאים מוצעים לכם (בחינם או בתשלום נוסף): שליחת מסרונים, שליחת דיוורים מפולחים, טיפול אוטומטי במכתבים חוזרים, ניהול קבוצות נמענים ורשימות תפוצה, תבניות חינמיות, עורך תוכן התומך בשפות שונות, תכונות בונוס כמו: ניהול דף הפייסבוק וכדו'.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה