טיפים לשיווק בפייסבוק בעזרת דף עסקי

נדמה שהמונח "רשת חברתית" הומצא עם עידן הפייסבוק. אבל למעשה "רשתות חברתיות" קיימות כבר מיליוני שנים בדמות משפחות, חברים, איגודים מקצועיים ועוד. מסתבר שכבר בימי האדם הקדמון הייתה רשת חברתית, רק שאז היא לא הייתה ממוחשבת וכוח השפעתה לא הועצם. בשנת 2004 קם הסטודנט מארק צוקרברג וטרף את כל הקלפים החברתיים. הוא הקים את פייסבוק, הרשת החברתית המקוונת הגדולה ביותר בעולם, והמשפיעה ביותר על התנהגותם של אנשים בתוך הקשרים החברתיים באתר. מי היה מאמין שעד לפני שמונה שנים לא ידענו איך לעשות "לייק" ולעדכן ברגע האמת איפה אנחנו נמצאים. השאלה "אתה בפייסבוק"? או "איך אמצא אותך בפייסבוק"? הפכה לשכיחה יותר מ "איפה שרתת ומה עשית בצבא".

פייסבוק לא רק רשת חברתית
נדמה שהפייסבוק כאן להישאר, וככזה שווה להבין כאדם בעל עסק, איך להקים דף עסקי ככלי שיווק בפייסבוק. זה בדיוק המקום להגיע לכמות לא מבוטלת של אנשים שמקיימים בתוכה קשרים של שיתוף מידע, כדי להביא את הבשורה שלכם ולתרום מהידע של העסק שלכם לעולם, בחינם. זה המקום להשמיע את קולכם העסקי בבמה הכי גדולה שיש. בתוך הקהל האינטרנטי יש לעסק שלכם סיכוי להפוך ללהיט בטוח. אז גם אם אתם שולטים בפייסבוק ומחוברים אליו עשרים וארבע שעות ביממה, כדאי לכם להבין שמלאכת שיווק של העסק שלכם שונה מהפעילות החברתית הרגילה, ואם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, כדאי שתקראו את רשימת הטיפים שלנו בכדי להצליח לקדם את העסק שלכם כהלכה בפייסבוק.

איזה חשבון כדאי לפתוח?
ראשית, כדי להציג את עצמכם, עליכם ליצור קבוצה או דף מעריצים (דף עסקי). אלה יהיו הפנים שלכם ברשת החברתית וימשכו לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם.  אם חשוב לכם שיווק בפייסבוק וקידום אתרים בגוגל כדאי לכם להקים דף מעריצים. בנוסף, בדף מעריצים תוכלו לפרסם ולהיות חברים של כמה חברים שתרצו ללא הגבלה. הדף שלכם יוכל להיות מעוצב כמו דף מאתר אינטרנט. ניתן לפנות לחברה מקצועית הקמת דף פייסבוק עסקי וניהולו.

אחרי שתקימו דף מעריצים, שימו לב לצעדים הבאים:
  • שקיפות מלאה
    מלאו את כל הפרטים שלכם. אל תשאירו שום משבצת מידע ריקה מתוכן.
  • יש דבר כזה פרסום רע
    בררו מהם נהלי הפרסום של פייסבוק ואל תחרגו מהם. תדעו שניתן לסגור לכם את הדף העסקי.
  • דמיון מודרך
    הצטרפו לקבוצות בעלות עולמות תוכן דומים לאלו שלכם. לא זהים, דומים.
  • כל מה שמעניין
    תגרמו לאנשים לעקוב בסקרנות אחרי הפעילות שלכם. העלו סרטונים יפים ומשעשעים. כתבו תוכן איכותי ומעניין.
  • פרסומת חיה
    בקשו מאנשים מפורסמים, לקוחות או ממכרים לפרסם בדף העסקי שלכם ביקורות טובות ותמונות.
  • מען מעניין
    השיגו כתובת דף ייחודית וקליטה עבורכם. אחרי שיהיו לכם מעל עשרים וחמישה "לייקים" בתוך הדף העסקי תוכלו לשנות את הכתובת שלכם.
  • לפרגן לחבר'ה
    העניקו לחברים שלכם מתנות, מבצעים, קופונים הנחות ושאר אטרקציות מעניינות.
  • פעילות משותפת
    שלחו הצעות להצטרף אליכם דרך המייל ודרך הפרופילים האישיים.
  • תהיו בקשר
    תהיו בקשר רציף עם הדף שלכם, ותענו על כל שאלה ובעיה.
  • פרסומת שמוכרת
    קנו פרסומות בפייסבוק כדי לקדם את העסק שלכם.

אל תציפו את החברים שלכם בסטטוסים בלתי נגמרים ומעייפים, ואל תקפיצו כל מודעה שלכם באופן קבוע. אל תתייגו תמונות עם פרסומות של גולשים. אל תגררו לעימותים מילוליים, השתדלו להעניק ערך, להישאר מנומסים ושירותיים. אין ספק כי התוצאות יגיעו והפעילות תישא פרי.

סרט: מדריך איך ליצור דף עסק בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה