כיצד לבחור חברה לשירותי קידום אתרים?

קידום אתרים במנועי חיפוש
כל אדם או חברה אשר יש להם אתר אינטרנט, גם אם הם בעלי ידע בסיסי ביותר, יודעים כי בכדי למכור ולהיות בעלי נוכחות באינטרנט, עליהם להיות במיקום טוב בדפי התוצאות בגוגל תחת חיפושים שונים. לאחר שעוסקים בכך במשך תקופה, אתם מגלים שלא משנה כמה קשה תנסו ותתאמצו, האתר שלכם אינו מדורג בין התוצאות הראשונות, או במידה ויש לך ידע בקידום והצלחת להביא את האתר שלך לדירוג טוב, אך אתה עוסק בכך מבוקר עד ערב וכל שאר המשימות שלך לא מטופלות..  אם התיאור כאן מתאים לכם, אין ספק כי עדיף לשקול שכירת שירותים מחברת קידום אתרים כדי שתקדם את האתר שלך לתוצאות המתבקשות! עם כל כך הרבה חברות קידום אתרים ברחבי האינטרנט, איך תדעו לבחור מבניהם את החברה המתאימה לכם ביותר? 


הכנו עבורכם מדריך קצר ובו טיפים בעזרתם תוכלו לבדוק אם חברת קידום האתרים איתה תרצו לעבוד, היא אכן הבחירה הנכונה:


  • אל תתפתו לבחור חברה אשר תבטיח לכם ש"ממחר תהיו בדף התוצאות הראשון בגוגל", קידום אתרים אורגני זהו תהליך ארוך בתחומים תחרותיים זה יכול לקחת גם חצי שנה להגיע לדף ראשון. חברה רצינית לעולם לא תבטיח הבטחות אשר בספק אם תוכל לעמוד בהן, במיוחד לא בתחום תחרותי מאוד, אשר מורכב מאינספור פרמטרים אשר משתנים מידי יום.
  • קבלו המלצה מחברים, שותפים עסקיים, בני משפחה וכו' שכבר שוכרים שירות חברת קידום אתרים. לעיתים חשובה מאוד האמינות של החברה איתה תעבדו, ושיטה זו מוכיחה את עצמה לאורך השנים.
  • כדאי להיכנס לפורומים בנושא קידום אתרים, אך להקפיד לבחור פורומים ותיקים עם משתתפים רבים, מבניהם בוודאי תוכלו למצוא מספר אנשים אשר יוכלו לעזור לכם וייתכן אף להמליץ על חברה מתאימה.
  • בדקו על החברה שבחרתם בגוגל. יש הרבה מאוד מידע לטוב ולרע. בדרך כלל חברות גדולות הן בעלות נוכחות ונראות הן בפורומים, בלוגים ותגובות שונות. ייתכן שהמידע שתגלו שם יהיה לכם לעזר.
  • בקשו מהחברה דוגמאות לאתרים שהיא מקדמת. נסו ליצור קשר עם החברות ולקבל מהם אינפורמציה על דרך הטיפול, ההתקדמות, היחס והאמינות. לקוחות מרוצים הם האלף בית של כל בית עסק, והחלטה שתתקבל יכולה להיות מושפעת מהתשובות שתקבלו.
  • נסו לבדוק את מיקומי הלקוחות של החברה במנועי החיפוש. וודאו קודם לכן כי מדובר בקידום ביטויים תחרותיים ולא ביטוי מדויק מאוד כמו: "סוכנות ביטוח ברח' סוקולוב בכפר ורדים", שלבטח לא קשה לקדם ביטוי זה. מצד שני אל תתפלאו אם לא תראו תוצאות לחברת ביטוח במילה "ביטוח", שכן מדובר בתחרות עצומה שלעיתים אין יכולת להתמודד איתה. חברת הקידום הנכונה תמצא עבורכם את הפתרון להתמודד עם בעיה זו ולמצוא מילים נכונות ומתאימות יותר לקידום האתר שלכם.
  • נסו לבדוק את ה-PR של האתר שלהם. אם אינם מקדמים את האתר שלהם כדי ליצור PR גבוה, ייתכן שלא יוכלו לעשות זאת עבורכם.
  • ודאו כי אתם מקבלים מהם דוחות חודשיים המפרטים את הפעולות אותן ביצעו בכל חודש. לא מדובר בדוחות האוטומטיים אשר ניתן להוציא באופן עצמאי מהכלים החינמיים שמספקת גוגל, אלא בדו"ח המוגש על ידי כל חברה המספקת שירותי קידום אתרים, והוא המפרט פעילות כגון: פרסום כתבות, אופטימיזציה לתוכן האתר, הוספת קישורים ועוד.
  • מומלץ מאוד להתרחק באופן מידי מחברות קידום אשר עוסקות בקידום אפור. אל תתפתו לעסקאות זולות אשר יבטיחו לכם קניית 100 מאמרים תמורת שני שקלים, קניית קישורים או הפצת מאמר בעשרים אתרי מאמרים בו זמנית. מדובר בפעילויות אשר לא רק שלא יועילו לאתר שלהם אלא שהן יכולות לגרום לו נזק, שיקשה מאוד לתקנו, וכמובן שזה יעלה הרבה יותר ממה שתכננתם . 

הטיפ החשוב מכל...
זכרו כי זול הוא תמיד יקר – קידום אתרים אינו מעשה קסם והוא כרוך בעבודה קשה. מקדם אתרים אשר יעבוד בצורה מקצועית ויקדם את האתר שלכם זכאי וראוי לתשלום הוגן עבור שירותיו. מצד שני – לא תמיד חברה אשר תבקש מחיר גבוה עבור שירותיה, מבטיחה גם איכות. לעיתים אתם תמצאו כי אתם משלמים על מותג אך החברה טובה בגביית כסף ולא במתן שירות הולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה