שליחת מיילים בתפוצה

שליחת מיילים בתפוצה הפך בשנים האחרונות לכלי שיווקי שהרבה רשתות שיווק ועסקים משכילים לנצל. הזמינות של רשת האינטרנט והשליחה ללא עלות הופכת את שליחת מיילים הפירסומיים לכלי כדאי ונגיש לכל המעוניין. למרות הכל שליחת מיילים בתפוצה הוא כלי פירסומי שנע על הגבול הדק של הצלחה מסחררת והפיכה בקלות לדואר "זבל". לכן, כאשר מתגלה צורך בשליחת מיילים לתפוצה גדולה באופן קבוע יש לעבוד עם מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית. חברות שמתמחות בתחום הדיוור האלקטרוני אשר יעניקו לכם שירות מקצועי ואמין, שיבטיח לכם שהמיילים בתפוצה אותם אתם שולחים, יגיעו ליעדם ויעשו בצורה נכונה וחכמה. 

מה חברות הדיוור מעניקות לי?
חברות שמתמחות בשליחת מיילים בתפוצה יארגנו את מישלוח המיילים שלכם בצורה מסודרת ותדאג שהמיילים אותם אתם שולחים לא יהפכו להיות דואר "זבל" ע"י שימוש במערכת שלהם לדיוור אלקטרוני. שליחת מיילים בתפוצה ללא חברה מומחית עלולה לגרום לכל הדואר אותו אתם שולחים שלא יקרא בכלל. בנוסף לכך, כאשר שולחים מיילים באמצעות חברה שמתמחה במיילים בתפוצה קיימת האפשרות הטובה ביותר להנעה לפעולה מיידית אצל הלקוח. הדיוור יכול להכיל לינקים שונים למקומות שונים – לאתר, לקופון מכירה, לדף נחיתה ייעודי וכדו', מה שמעלה את יעילות הדיוור ואת הסיכויים להשגת מטרותיו. עוד פונקציה אותה אפשר לבקש מחברה שמתמחה בשליחת מיילים בתפוצה היא שליחת מיילים מתוזמנים לימי הולדת, ימי נישואין וחגים. כל הפונקציות הללו יהפכו את הפרסום שלכם ליעיל יותר ושווה יותר. אפשרות נוספת העומדת לרשות מי שמדוור באמצעות חברות שמתמחות בשליחת מיילים בתפוצה הוא דיוורים מפולחים.

פילוח שוק
היכולת שלנו להכנס לראש של הלקוח ולנתח את המצב בו הוא נמצא כאשר הוא ניגש ופותח את התיבת הדואר שלו הוא המפתח להצלחה בשליחת מיילים בתפוצה. הצעד הראשון שכדאי לנקוט בו הוא הגדרת אוכלוסיית היעד אליה אנו רוצים לשלוח את המייל. כדי לבחור אוכלוסיה שאכן רלוונטית למוצר שלנו ניתן לערוך מחקר מקדים שיפלח את האוכלוסיה שיכולה להיות מעוניינת. כיום נמצאים בידי המשווקים כלים רבים ויצירתיים על מנת לנתח את השוק. בשנים האחרונות מומחים באינטרנט פיתחו אלגוריתם חכם שיכול לעקוב אחר תחומי העניין אותם אנחנו מחפשים דרך הרשת, והתוכן אליו אנחנו נחשפים נאגר במאגר מידע שהופך לכלי ייחודי לשיווק. יחד עם זאת, ניתן להיעזר במידע שכבר קיים בארגון, למשל מידע שנאסף אודות גילאי הלקוחות, אזור המגורים שלהם, מידע שהצטבר ממי שכבר רכשו והשתמשו במוצר שלנו וכדו'. נוכל למצוא מכנה משותף בינהם לדאוג לבצע שליחת מיילים לאוכלוסיה דומה. לאחר שביצענו פילוח שוק נכון וטוב נוכל לשלוח מיילים בתפוצה בצורה שמתאימה ללקוחות. 

מבצע בסניף תל אביב יישלח לתושבי הסביבה, מידע שרלוונטי לבני גיל מסוים יישלח רק אליהם ולא לצעירים או מבוגרים מהם וכדו'. ניתן גם לתזמן מיילים לפי מועדים מתאימים יותר לדיוור, למשל: שליחת מייל ביום שמקבלים משכורת, שליחת מייל ביום לאומי ששייך לנושא ובחגים. היכולת שלנו לדעת מול מי אנחנו עומדים נותנת לנו אפשרות לבצע התאמה וקשר אישי עם הלקוחות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה