מערכת ניוזלטר ושיווק במייל לשיווק מורשה של העסק שלך

בשנים האחרונות התוודעו כולם לכוח העצום של התקשורת המקוונת ובצעדי ענק - כוח זה גדל והתעצם. יותר ויותר בעלי עסקים למדו להשתמש באינטרנט, כדי לשווק את העסק שלהם ואחת הדרכים היעילות לכך היא: שיווק במייל.

כל בעל עסק, שרצה לקדם את העסק שלו, עסק בתחום שיווק במייל ושלח מיילים ללקוחות פוטנציאליים כאות נפשו. אך לאחרונה (משנת 2008) החל "חוק הספאם", אשר אוסר על שיווק במייל – ללא הסכמתו של מקבל המייל (הנמען), ולכן נמצא לכך פתרון, אשר עוקף את חוק הספאם, והופך את הליך שיווק במייל לחוקי וללגיטימי, אשר נקרא: דיוור אלקטרוני מורשה ע"י מערכת ניוזלטר.

מערכת ניוזלטר – (מגזין אלקטרוני) הינה הכלי השיווקי היעיל ביותר כיום לתחום שיווק ודיוור במייל.

מערכת ניוזלטר ממוקדת ויעילה, פונה לקהל יעד של בעל העסק וניתן לשלבה באתר האינטרנט של החברה, בבלוג החברה, דף הפייסבוק ועוד.., שיגרמו ללקוחות פוטנציאליים לפנות לבעל העסק ולהירשם לדיוור לניוזלטר. כמובן תצטרך להציע ערך מוסף ותוכן איכותי בדיוורים שלך בכדי לפתח את רשימת התפוצה שלך.

כאמור, מערכת ניוזלטר מאפשרת שיווק במייל ללקוחות פוטנציאליים וכדי שהיא תהיה אפקטיבית, יש להתחשב בכל מיני גורמים, כלהלן:

כמצוין לעיל, שיווק במייל עצמאי אסור כיום, ולכן יש לדאוג, בראש ובראשונה, לרשימת תפוצה מורשית, יעילה ומעודכנת. רשימת תפוצה זו צריכה להכיל מאגר של נמענים, אשר אישרו לכם בצורה רשמית שתשלחו להם מידע למייל שלהם.

בנוסף, מחקרים הראו, שיש משמעות לזמנים שבהם משתמשים בשירותי מערכת ניוזלטר, כלומר: אם קהל היעד הוא עסקי – רצוי לשלוח שיווק במייל בעיקר בימי שני, שלישי ורביעי ואם קהל היעד הוא פרטי – רצוי לשלוח שיווק במייל בסוף שבוע.

מערכת ניוזלטר יעילה יותר, כאשר משקיעים מחשבה מרובה במה ששולחים, יש להתחשב במספר אלמנטים, כגון: הניוזלטר צריך להיות קל במשקלו, מעוצב, שייפתח במהרה.

חשובה מאוד הכותרת של הניוזלטר – ידוע כי לא לכולם יש סבלנות לקרוא כל מייל שהם מקבלים, אך אם הכותרת טומנת בחיבה את המסר הנכון ומגרה את הנמען להמשיך לקרוא, וכן כתובה בפנייה אישית – האחוזים שהנמען יתעניין בה הם גבוהים מאוד.

מערכת ניוזלטר צריכה לדאוג גם לעיצוב של הניוזלטר, יש חשיבות רבה לעיצוב, אשר אמור למשוך את עינו של הנמען, כדי לרצות להמשיך לקרוא את המייל שקיבל, כדאי גם לשלב את הלוגו של החברה ואף להוסיף קישור לאתר של העסק.

לסיום, שיווק במייל ללא אישור הנמען אסור כיום, כאמור, ולכן מערכות דיוור וניוזלטר הפכו לשם דבר ולכלי היעיל ביותר לפרסום ולשיווק עסקיים. מערכת ניוזלטר עוזרת לבעלי עסקים וארגונים לשמור על קשר עם הלקוחות שלה, ספקים ועובדים לעדכן אותם בחדשות, מבצעים או במוצרים חדשים. מערכת ניוזלטר היא התקשורת החשובה ביותר כיום לבעלי עסקים והמומלצת ביותר – שמרו על עיצוב נעים ומגרה, על פנייה אישית – בשמו של מקבל המייל והישארו עם יד על הדופק כל הזמן – להתחדש וליידע את הנמענים שאתם קיימים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה