הרגלי צריכת המדיה - מחקר צריכת המדיה בישראל


מחקר שערכו יחד גוגל עם חברת המחקר ShiluvMillwardBrown בוחן את הרגלי צריכת המדיה של הישראלים בערוצי המדיה השונים. במחקר נבדקו ערוצי המדיה הבאים: טלוויזיה, עיתונות, רדיו, מחשב, סלולר  )אינטרנט( וטאבלטים.

‫המחקר בדק את שלושת השאלות הבאות:
  • כמה ערוצי מדיה אנו צורכים במהלך יום ממוצע?‬
  • כמה זמן בממוצע אנו מקדישים לכל ערוץ מדיה ביום?‬
  • כיצד אנו צורכים את ערוצי המדיה השונים במהלך היום?‬
תוצאות וממצאים עיקריים מהמחקר על צריכת המדיה של ישראלים:
במחקר התגלה כי בממוצע הצרכן הישראלי נפגש עם 5 ערוצי מדיה שונים בכל יום‬. עוגת צריכת המדיה בישראל השתנתה והאינטרנט מהווה כחצי ממנה, כשמדובר בטווח גילאים צעיר יותר של בני נוער, חלקו של האינטרנט אף משמעותי יותר ועומד על 94% מזמן צריכת המדיה שלהם.



מרבית המפרסמים לעומת זאת לא שינו את חלוקת התקציב שלהם בהתאם וכיום רק כ- 15% מעוגת הפרסום בישראל מושקעים באינטרנט. זוהי הזדמנות!


צריכת מדיה במהלך היום וב- Prime Time - בשונה מערוצי מדיה אחרים, מספר הדקות אשר ישראלים מבלים באינטרנט גבוה במהלך כל היום ומגיע לשיאו בזמן ה - Prime Time עם 62 דקות צריכה. בשעות ה - Prime Time אשר מוגדרות בין 23:00 - 11:00 כבר לא קיים הבדל בין זמן צריכת הטלוויזיה - 65 דקות לזמן צריכת אינטרנט- 62 דקות.



בסרטון הרצאה מהכנס מחקר בנושא צריכת המדיה בישראל - Think Consumers with Google 2012



בסרטון הבא קולם של הצרכנים - כיצד האינטרנט משפיע על הרגלי הצריכה שלהם?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה